Personál:
MUDr. Slavomír Kovalčík
MUDr. Zuzana Kurjaková
zdravotné sestry:
Janka Kuhajdíková
Mariana Kypusová
Ivana Puckalová
Ordinačné hodiny:
PO–PI: 07.00 – 15.30 hod.
Kontakt:
tel.: 041/ 562 70 26
e-mail: slavomir.kovalcik@zilpo.sk
Personál:
MUDr. Slavomír Kovalčík
MUDr. Zuzana Kurjaková
zdravotné sestry:
Janka Kuhajdíková
Mariana Kypusová
Ivana Puckalová
Ordinačné hodiny:
PO–PI: 07.00 – 15.30 hod.
Kontakt:
tel.: 041/ 562 70 26
e-mail: slavomir.kovalcik@zilpo.sk
Jednodňová starostlivosť je zdravotná starostlivosť, ktorá sa poskytuje formou ambulantnej starostlivosti osobe, ktorej zdravotný stav vyžaduje pobyt na lôžku kratší ako 24 hodín. V rámci jednodňovej starostlivosti sa vykonávajú operačné, diagnostické a liečebné výkony v jednotlivých špecializovaných odboroch.
Pacient vhodný na poskytnutie zdravotnej starostlivosti formou jednodňovej chirurgie je taký, ktorý je plánovane prijatý do zdravotníckeho zariadenia na operáciu, vyžaduje priestor na zotavenie (prebudenie z celkovej anestézy, ústup účinku zvodnej a regionálnej anestézie), ale nevyžaduje zotrvanie v zariadení dlhšie ako 24 hodín.
Výkon jednodňovej chirurgie je taký výkon, kedy pacient prichádza do zdravotníckeho zariadenia v deň chirurgického výkonu. Po výkone pacient odchádza poučený do domáceho ošetrenia, a to v deň výkonu, optimálne do 12, najneskôr však do 24 hodín od príchodu do zariadenia.
Druhy výkonov
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE K PLATNÉMU CENNÍKU
V súlade s § 44 zákona č. 577/2004 spoločnosť ŽILPO, s. r. o.. nepožaduje (odsek 1) a (odsek 2) ani nepodmieňuje poskytnutie zdravotnej starostlivosti poistencovi žiadnou úhradou za starostlivosť, ktorá je plne hradená na základe verejného zdravotného poistenia.
Všetky úhrady zo strany poistenca, ak sú uplatňované, sú uvedené v cenníku, ktorý je riadne odsúhlasený VÚC.
Poskytovateľ je povinný vystaviť pacientovi príjmový pokladničný doklad z registračnej pokladne. Pacíent uvedenú sumu uhradí dobrovoľne. Pacient si je vedomí, že si nemôže nárokovať čo i len čiastočné preplatenie čiastky, ktorú uhradil poskytovateľovi vo svojej zdravotnej poisťovni. Pacient vyhlasuje, že pozná svoje právo, ktoré mu umožňuje slobodnú voľbu lekára i slobodnú voľbu zdravotníckeho zariadenia.
Lekár ŽILPO s.r.o. pacientovi dôkladne a podrobne vysvetlí postup liečby. Pacient má právo na výber termínu operácie a to podľa možností, s ktorými ho lekár ŽILPO s.r.o. oboznámi. V prípade mimoriadnych udalostí pre ktoré pacient nemôže byť operovaný v dohodnutom termíne je ŽILPO s.r.o. povinné o tom neodkladne pacienta informovať a dohodnúť s ním nový náhradný termín. Pacíent je povinný dodržiavať všetky pokyny a usmernenia a pokyny lekára ŽILPO s.r.o. tak pred operáciou, ako aj pooperačnom období. Pacient si je vedomí, že akékoľvek porušenie môže mať za následok vážne poškodenie jeho zdravia.
Pacient je vopred informovaný o všetkých nákladoch a musí dať informovaný súhlas (zákon č. 576/2004 Z. z., § 12 ods. 3). Doplatok za nadštandardný materiál alebo službu nesmie ovplyvniť prístup k štandardnej starostlivosti (zákon č. 577/2004 Z. z. o úhradách) a pacient súhlasí s tým, že úhradu za výkon si nemôže uplatňovať voči zdravotnej poisťovni.
Pacient je informovaný o cene – cenník sa nachádza na ambulancii zariadenia a na webe spoločnosti (zákon č. 576/2004 Z. z., § 12 ods. 3).
Písomný súhlas pacienta je daný podpísaním informovaného súhlasu, že súhlasí s výkonom a cenou.
Pacient je poučený, že platba za nadštandard nie je hradená zdravotnou poisťovňou.
Spoločnosť uplatňuje v praxi poplatky od pacientov za:
Poznámka: Spoločnosť ŽILPO, s. r. o. si vyhradzuje právo pre úpravu ceny podľa skutočných nákladov.
🔎 Zdravie na prvom mieste – Investujte do prevencie! 🔎
Predíďte zdravotným komplikáciám s nadštandardnou preventívnou prehliadkou! 💙 Bez čakania, bez odporúčania lekára, s maximálnym komfortom.
✅ Komplexné vyšetrenia na jednom mieste
✅ Rýchle výsledky a individuálny prístup
✅ Pre firmy aj jednotlivcov
💡 Nepodceňujte prevenciu – odhaľte riziká skôr, než sa stanú problémom!